TOP ponuka

Nákup na Lyoness

fb banner_inmat lyones w
 

AKCIA - 5 ROKOV ZÁRUKA

5rokov

5 ročná záruka na kondenzačné kotly a tepelné čerpadlá

do 35 kW v spojení s komplexnými službami Viessmann

Predajom modernej a efektívnej vykurovacej techniky značky Viessmann naším obchodným
partnerom sa starostlivosť o našich obchodných partnerov a ich zákazníkov pre nás nekonči. 

S cieľom reagovať na požiadavky trhu, neustále zlepšovať kvalitu a dostupnosť našich služieb,
uvádzame s platnosťou od 20. februára 2012 na slovenský trh mimoriadnu ponuku
služieb „všetko v jednom“ – rozšírenú komplexnú 5-ročnú záruku na kondenzačné kotly Vitodens,
Vitocrossal a tepelné čerpadlá Vitocal do 35 kW.
Výhody na prvý pohľad:
  • komplexná 5-ročná záruka,
  • vyúčtovanie jedným fixným ročným paušálom,
  • pripomenutie a dohodnutie termínu ročného servisu,
  • organizácia a vykonanie ročného servisu,
  • telefonická kontrola spokojnosti s vykonaním ročného servisu,
  • bezplatné odstraňovanie záručných závad,
  • spoplatnené odstraňovanie závad nespadajúcich pod záruku,
  • hotline s havarijnou službou pre havárie (studené zariadenia) v hlavnej vykurovacej sezóne.
Ako postupovať, v prípade Vášho záujmu o predĺženie záruky na 5 rokov zo strany Vášho obchodného
partnera a získanie balíku služieb zahŕňajúceho pravidelné prehliadky vrátane prehliadky, t.j. servisu
a vyčistenia zakúpeného zariadenia, práce servisného technika, kilometrovného, spotrebného
materiálu ako aj oslovovania a pripomínania potreby realizácie pravidelnej prehliadky, t.j. servisu
počas celej doby trvania predĺženej záruky zo strany Vášho obchodného partnera?
Celé je to veľmi jednoduché:
  1. Do 3 mesiacov od zakúpenia sa môžete rozhodnúť a podpísať servisnú zmluvu, priloženú v záručnom liste, v ktorej je potrebné vyplniť:
    a) Vaše iniciály a kontaktné údaje,
    b) kontaktné údaje servisného technika realizujúceho uvedenie zariadenia do prevádzky,
    c) výrobné číslo zariadenia a umiestnenie zariadenia,
    d) uvedenie miesta a dátumu podpisu servisnej zmluvy (na oboch rovnopisoch),
    e) podpis servisnej zmluvy (na oboch rovnopisoch).
  2. Kompletnú zložku so servisnou zmluvou, t.j. originál aj kópiu vložte po vyplnení
    podľa bodu 1 do priloženej obálky a zašlite poštou na adresu spoločnosti Viessmann, s.r.o., a to Ivanská cesta 30/A, 821 04 Bratislava.
  3. Po obdržaní Vašej servisnej zmluvy túto podpíšeme, priradíme jej evidenčné číslo a zaevidujeme ju v našom systéme. Originál zmluvy Vám zašleme naspäť. Zároveň dodržujte pokyny uvedené v záručnom liste Vášho obchodného partnera za účelom splnenia všetkých podmienok predĺženia záruky.
  4. Následne Vám bude podľa dátumu zakúpenia Vášho zariadenia zaslaná faktúra s ročným paušálom uvedeným v servisnej zmluve za služby poskytované na základe servisnej zmluvy a to:
    – pri zariadení uvedenom do prevádzky od 1. januára do 30. júna bude paušál 
    splatný k 31. januáru aktuálneho roku, najskôr však k 31. januáru
    nasledujúcemu po uvedení zariadenia do prevádzky,
    – pri zariadení uvedenom do prevádzky od 1. júla do 31. decembra bude
    paušál splatný k 30. aprílu aktuálneho roku.
  5. V prípade akýchkoľvek nejasností nás kontaktujte v pracovné dni v čase od 08.00 do 16.30 na telefónnom čísle (02) 32 23 01 00.
 

AKCIA - VIESSMANN MODERNIZÁCIA


Zmodernizujte si svoje kúrenie kotlom zn. Viessmann a ušetrite už túto sezónu  !!!
 

NAŠE PRODUKTY

Facebook INMAT

Facebook Image

NÁKUPNÝ KOŠÍK

VirtueMart
Tvoj košík je prázdny.

TOP PONUKY

AKCIA - VIESSMANN MODERNIZÁCIA

Zmodernizujte si svoje kúrenie kotlom zn. Viessmann a ušetrite už túto sezónu  !!!

Nákup na Lyoness

Partnerské stránky

Mailing / Newsletter

Ak chcete dostávať info o novinkách a cenových akciách priamo do svojej mailovej schránky stačí sa prihlásiť k odberu nášho mailingu / newslettera.